streda 24. septembra 2014

Miliónová žena...

     Dnes sa s Vami musím podeliť o to, čo som zažila počas uplynulého víkendu...   

...Bolo to niekedy v auguste a ja som už bola vyčerpaná a unavená z toho, že som celé dni trávila iba tým, že som bola mamou, ktorá celé dva mesiace trávila so svojimi deťmi 24 hod. denne. Bola som im stále k dispozícii a čokoľvek si zmysleli som sa snažila im vždy splniť. Bola som unavená a mala som výčitky svedomia z toho, že som sa už tešila, že už pôjdu do školy. Bála som sa, že nie som dobrou mamou.      

Vedela som, že sa musí niečo zmeniť. A vtedy sa ku mne dostala správa o Miliónovej žene. Vedela som, že práve toto by mi mohlo pomôcť, ale aj napriek tomu som váhala. Váhala som či "vyhodiť" toľko peňazí, veď deťom ešte treba kúpiť toľko vecí do školy. A ja ich chcem použiť iba sama pre seba, pre to, aby som sa ja cítila lepšie. Ale teraz už viem, že ak sa budem cítiť lepšie ja a budem spokojnejšia, budú sa lepšie cítiť aj moje deti a moja rodina. A tak som sa prihlásila.

     ... Nastal ten čas a ja som sedela vo vlaku, ktorý smeroval do Prahy. Bola som plná očakávaní, vedela som, že sa počas tohto víkendu niečo zmení, ale netušila som, že sa zmení toho až toľko. Že si uvedomím toľko vecí, že mi toľko vecí docvakne. Že som to iba ja sama, kto môže všetko zmeniť. Že je to iba môj postoj a rozhodnutie stať sa tou "miliónovou ženou".     Chcem sa aj touto cestou poďakovať tým, ktorý sa podielali na tom, aby sme si uvedomili aké sme úžasné a aké úžasné nápady máme. Že si všetky tie ich vedomosti, skúsenosti, pády a úspechy nenechali pre seba, ale že sa o to podelili s nami. 

     Ďakujem Alici Kirš, že zorganizovala takýto úžasný seminár, viem že to nie je jednoduché dať do kopy všetko pre 200 žien a 2 mužov.Ďakujem za všetku tú energiu a lásku, ktorú do toho vložila.     

     Ďakujem jej manželovi Davidovi Kirš, že nám ukázal, že náš život nie je iba zlý alebo dobrý. Že tým výťahom chodíme stále hore a dolu, a že niekedy vystúpime dolu v tej pivnici a prehrabávame sa tou špinou, ale potom sa nám opäť podarí naskočiť a výťah nás zase vyvezie hore. A že toto všetko sa nedeje iba nám, že sa to deje aj ľuďom, o ktorých sme si mysleli, že ich sa to už netýka, že už sú iba hore, na tých najvyšších poschodiach. Ale nie je to tak, aj ony niekedy vystúpia v tej pivnici. A je len na nás, či budeme stále iba v tej pivnici, alebo prekonáme všetky tie prekážky a budeme stále stúpať hore poschodie po poschodí.      

     Ďakujem Stáni Mrázkovej, že sa s nami podelila o svoje skúsenosti, že ak máme pocit, že toto nie je to správne miesto kde chceme žiť, tak sa musíme zbaliť a ísť. Ísť v ústrety nášmu lepšiemu životu.

     Ďakujem Bohdanke Kabátovej, že nám dala aj jej ženský pohľad na všetky tie technické veci. Ďakujem jej za úžasnú meditáciu na záver seminára, počas ktorej sa mi z očí kotúľali slzy a ja som to nevedela a nechcela zastaviť. Vedela som, že toto je tá chvíľa, keď sa mení všetko v mojom vnútri a za to som im všetkým nesmierne vďačná.          Som vďačná za to, že mi otvárajú nové "dvere" do mojej úžasnej budúcnosti. Som veľmi vďačná za to, že mi pomohli nájsť tú skutočnú radosť zo života a šťastie, ktoré si vytvárame iba my sami.

     A preto Vám dnes ponúkam farebné kombinácie plné farieb a radosti. Dúfam, že Vás potešia a pomôžu preniesť do vášho života aspoň trošku tej mojej novej radosti a živelnosti, ktorú v sebe objavujem. 















     Budem veľmi rada ak sa aj vy podelíte so mnou so svojimi pocitmi, ktoré vo Vás vyvolali moje slová, alebo farby mojich šperkov.
     Prajem Vám krásny a slnečný začiatok jesene.


Zaujal vás niektorý zo šperkov v týchto farebných kolážach? 
Ak áno, môžete si pozrieť celú moju galériu na https://www.facebook.com/Slavka Cesnek Jewelry




4 komentáre:

  1. Slávka, pekne si to napísla.
    Ahoj, Vlaďka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásně napsané, taky jsem se seminářů zúčastnila a něco nového jsem tam objevila, zatím to neumím přesně popsat, ale je to hlavně síla a chuť do změny! :) Děkuji, Slávko za tým článek a mimochodem velmi originální šperky, čiší z nich velká síla Tvé osobnosti!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Adélka, veľmi pekne ďakujem, veľmi ma to potešilo

    OdpovedaťOdstrániť