utorok 29. júla 2014

Pláže, leto, dovolenky,...

     Dnes, skôr ako vám predstavím farebné kombinácie z pláže, vám chcem napísať niečo, čo ma veľmi chytilo za srdce.
...Bolo nedeľné popoludnie a lialo ako z krhly, deti výnimočne zaliezli každý do svojej izby a ja som mala konečne kľud na čítanie. Tak som sa rozhodla, že si konečne prečítam eBook, ktorý som si pár dní dozadu stiahla. Bol to eBook Stáni Mrázkovej 
"Z vystresovanej matky podnikateľkou z pláže". A spravila som veľmi dobre. Podarilo sa mi ho celý prečítať počas tohto upršaného popoludnia. A v ňom sa mi podarilo nájsť ďalší chýbajúci kúsok mojej skladačky, ktorý som už veľmi dlho hľadala. Pri čítaní som si uvedomila, že nie som jediná, ktorá má problémy. Že podobnými problémami prechádza väčšina z nás. Len mám taký dojem, že málokto si uvedomuje, že tie problémy sú pre nás užitočné. Každý problém a každá prekážka má svoj význam, pre to, aby sme sa posunuli vpred. A tieto prekážky, ak ich správne pochopíme, sa môžu stať schodíkmi, po ktorých pomalými krokmi kráčame vpred, v ústrety nášmu šťastiu a úspechu. V minulosti ma veľmi trápilo, keď sa vyskytli nejaké problémy a hnevala som sa na celý svet, nevedela som ako z toho von. Hnevala som sa na ľudí z môjho okolia, že mi robia stále niečo napriek, ale teraz tým ľuďom ďakujem. Keby nebolo ich večného hľadania mojich chýb, tak by som dnes nebola tam, kde som. Tým, že mi hádžu polená pod nohy, mi vlastne pomáhajú stávať sa lepšou a úspešnejšou. Keby nebolo týchto ľudí, dnes by som nerobila to, čo naozaj milujem 
a nestretávala by som sa s úžasnými ľuďmi, 
s ktorými sa cítim skvele.
     Ďakujem za problémy, vďaka nim som sa veľa naučila a posunula vpred, v ústrety svojmu vysnívanému životu.
A k tomuto životu patria aj pláže, a tak vám ponúkam už sľúbené inšpirácie práve z pláže.

     Či už sú to pláže vzdialené niekde v Karibiku...




...alebo je to Jadranské more...




...alebo je to piesková pláž...




...alebo kamienková...



...alebo je to plavba loďou, alebo loďkou?...




Verím, že si tu nájdete práve to, čo sa páči vám.

Zaujal vás niektorý zo šperkov v týchto farebných kolážach? 
Ak áno, môžete si pozrieť celú moju galériu na https://www.facebook.com/SlavkaCesnek

A aká farebná kombinácia sa páči vám? 
Dajte mi tip a môžete vyhrať šperk vo vašej obľúbenej farebnej kombinácii.

     Prajem Vám príjemnú dovolenku na pláži, aj keď to bude možno iba vo vašich snoch. 
     Raz bude určite skutočná. Len tomu treba veriť a ísť si za tým, čo vás baví a napĺňa.


Majte sa krásne a užívajte leto.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára